ZWROTY
Produkty, które kupiłaś w naszym w sklepie internetowym, możesz zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia odebrania przesyłki. Do przesyłki dołącz wypełnione oświadczenie odstąpienia od umowy i wyślij je na adres:
STATE OF MIND – ZWROT
Cześnikowska 12/7 60-330 Poznań
Po otrzymaniu przez nas przesyłki, w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych otrzymasz od nas informację czy zwrot został przyjęty czy nie, jeśli został przyjęty to otrzymasz przelew na konto na podane w wypełnionym przez Ciebie formularzu.
Procedura zwrotu dotyczy towaru, który posiada tylko oryginalne metki i nie nosi widocznych śladów eksploatacji.
Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
WYMIANY
W celu wymiany produktu na inny odeślij zakupiony produkt na adres:
STATE OF MIND – WYMIANA
Cześnikowska 12/7 60-330 Poznań
Oraz dołącz do przesyłki wypełniony formularz.
Koszt przesyłki wymienianego produktu ponosi Kupujący, zarówno odesłanie nieprawidłowego modelu/rozmiaru jak i koszt ponownej wysyłki.
REKLAMACJE
Dbamy o to, by nasze ubrania były najwyższej jakości. Jeżeli jednak kupiony przez Ciebie produkt ujawnił wadę zawsze możesz złożyć reklamację. Wyślij nam go wtedy pod podany poniżej adres i określ swoje żądanie dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (naprawa lub wymiana) lub zwrotu całości/części wpłaconych pieniędzy (obniżenie ceny, czy odstąpienie od umowy).
Adres pod jaki należy odesłać produkty w celu rozpatrzenia reklamacji to:
STATE OF MIND – REKLAMACJA
Cześnikowska 12/7 60-330 Poznań
W ciągu 14 dni kalendarzowych reklamacja zostanie rozpatrzona.
Reklamacji nie podlegają:
- naturalne zużycia produktu
- uszkodzenia mechaniczne
- odbarwienia
- przemoczenia
- wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszenia natychmiast po ich stwierdzeniu