ZWROTY

Produkty, które kupiłaś w naszym w sklepie internetowym, możesz zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia odebrania przesyłki. Do przesyłki dołącz wypełnione oświadczenie odstąpienia od umowy i wyślij je na adres:

STATE OF MIND – ZWROT
Cześnikowska 12/7 60-330 Poznań

Formularz zwrotu

Po otrzymaniu przez nas przesyłki, w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych otrzymasz od nas informację czy zwrot został przyjęty czy nie, jeśli został przyjęty to otrzymasz przelew na konto na podane w wypełnionym przez Ciebie formularzu.

Procedura zwrotu dotyczy towaru, który posiada tylko oryginalne metki i nie nosi widocznych śladów eksploatacji.

Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

WYMIANY

W celu wymiany produktu na inny odeślij zakupiony produkt na adres:

STATE OF MIND – WYMIANA
Cześnikowska 12/7 60-330 Poznań

Oraz dołącz do przesyłki wypełniony formularz.

Formularz wymiany

Koszt przesyłki wymienianego produktu ponosi Kupujący, zarówno odesłanie nieprawidłowego modelu/rozmiaru jak i koszt ponownej wysyłki.

REKLAMACJE

Dbamy o to, by nasze ubrania były najwyższej jakości. Jeżeli jednak kupiony przez Ciebie produkt ujawnił wadę zawsze możesz złożyć reklamację. Wyślij nam go wtedy pod podany poniżej adres i określ swoje żądanie dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (naprawa lub wymiana) lub zwrotu całości/części wpłaconych pieniędzy (obniżenie ceny, czy odstąpienie od umowy).

Adres pod jaki należy odesłać produkty w celu rozpatrzenia reklamacji to:

STATE OF MIND – REKLAMACJA
Cześnikowska 12/7 60-330 Poznań

Formularz reklamacji

W ciągu 14 dni kalendarzowych reklamacja zostanie rozpatrzona.

Reklamacji nie podlegają:

  • naturalne zużycia produktu
  • uszkodzenia mechaniczne
  • odbarwienia
  • przemoczenia
  • wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszenia natychmiast po ich stwierdzeniu